Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 26, 2009
Image Size
26.2 KB
Resolution
467×500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
59,284 (1 today)
Favourites
2,412 (who?)
Comments
553
Downloads
493
×
yaoi by Yuzuki-Takamine yaoi by Yuzuki-Takamine
♥ My first yaoi pic. ♥

^^ I guess it's good.

xD well that's what your crazy yaoi fans say..






Base by: :iconyaoiblonde:

base: [link]
Add a Comment:
 
:iconfainterbread678:
FainterBread678 Featured By Owner Dec 2, 2014  Student Writer
that's adorable ^_^
nice work 
Reply
:iconcharlottexcharles:
charlotteXcharles Featured By Owner Nov 5, 2014
sooooo cuuuuttteeee ^.^ with the ear tug
Reply
:iconkumikochanlove:
Kumikochanlove Featured By Owner Nov 3, 2014  Hobbyist General Artist
Yaoi?
Reply
:iconboompowbee:
boompowbee Featured By Owner Oct 28, 2014
MMMmmmMMm yasssss
Reply
:iconamygladaform-almond:
Amygladaform-Almond Featured By Owner Jul 21, 2014
Omg neko yaoi is so kawaii, nya! I wish I was there!
Reply
:iconsweg123:
sweg123 Featured By Owner Jul 1, 2014  Professional Artist
you can tickle my fancy ;) (Wink))
Reply
:iconsnow-kun-x-snow-chan:
snow-kun-x-snow-chan Featured By Owner May 14, 2014  Student Digital Artist
zat iz not enoughz givez me hardcorezzzz
Reply
:iconfirestar2051:
Firestar2051 Featured By Owner Apr 9, 2014
Grrrrrrrrrrr h-h-hot
Reply
:iconlelomini:
lelomini Featured By Owner Apr 8, 2014   General Artist
meeow!
Reply
:iconwolfy799artists1:
wolfy799artists1 Featured By Owner Mar 29, 2014  Student Digital Artist
:hugs yaoi : Heart Love 
Reply
:iconfawhn:
fawhn Featured By Owner Mar 23, 2014
Jake crying plz its
gorgeous
Reply
:iconaskmmdskylox:
AskMMDSkylox Featured By Owner Feb 28, 2014  Student
((fav.me/d78eniw
Used as a base, but PLEASE don't hurt me! I'll take it down if you want!))
Reply
:iconlovemereally15:
lovemereally15 Featured By Owner Feb 24, 2014  Hobbyist Writer
OMG! MY TWO FAVORITE THINGS TOGETHER!!! cute and hot at the same danm time !!!
Reply
:iconedwennlapikachunoire:
EdwennLaPikachuNoire Featured By Owner Feb 10, 2014  Hobbyist
Neko <33333
I love cats, I'm mad about yaoi...yes, I'm a fangirl !!! *Q*
Reply
:iconjametari:
Jametari Featured By Owner Dec 22, 2013
It's not just good. It's really good. In fact, it's amazing! I love it!
Reply
:iconannlexi:
Annlexi Featured By Owner Dec 3, 2013  Hobbyist General Artist
Cute!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconshadowytacos:
ShadowyTacos Featured By Owner Nov 16, 2013  Hobbyist General Artist
so kawaii :3
Reply
:iconanime-music-candy:
anime-music-candy Featured By Owner Nov 8, 2013  Student Traditional Artist
THIS IS BEAUTIFUL!!!
Reply
:iconphantom13333:
Phantom13333 Featured By Owner Nov 7, 2013
KAWAII 😍
Reply
:iconjanicethefurry:
JaniceTheFurry Featured By Owner Mar 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
srsly
Reply
:iconkitty0000:
Kitty0000 Featured By Owner Nov 7, 2013
: 3 adorable
Reply
:icondekuran-rose123:
dekuran-rose123 Featured By Owner Nov 4, 2013  Hobbyist Artist
this gives a whole new meaning to the term ''sex kittens'' Wink/Razz 
Reply
:iconthe-murmster:
The-Murmster Featured By Owner Oct 12, 2013
Oops sorry I meant www.deviantart.com#/art/YAOI-S…   ^.^
Reply
:iconthe-murmster:
The-Murmster Featured By Owner Oct 12, 2013
I love this!Oh,and just to let you know,someone was kinda bashing this pic :thumb45102797: they were making fun of your drawing!Ugh it made me mad,so I just had to tell you,since yaoi is AWESOME!
iF YOU WANNA SEE WHO WAS BASHING YOU,SCROLL DOWN TILL YOU SEE EPICWAMO99'S COMMENT ^.^
Reply
:iconrin226622:
rin226622 Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
i tryed to click on the link to the base but it didn't work :C
Reply
:iconyuzuki-takamine:
Yuzuki-Takamine Featured By Owner Oct 5, 2013
It got deleted.
Reply
:iconrin226622:
rin226622 Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Awww :C
Oh well...could I use this as a base?
Reply
:iconyuzuki-takamine:
Yuzuki-Takamine Featured By Owner Oct 10, 2013
I suppose that would be okay. Just credit.
Reply
:iconrin226622:
rin226622 Featured By Owner Oct 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist

will do~! *saloots*

lol XD

Reply
:iconchibigiroro:
chibigiroro Featured By Owner Sep 29, 2013  Student Artisan Crafter
Lol this reminds me of sonadow xD
Reply
:iconelfmoon3:
elfmoon3 Featured By Owner Sep 24, 2013  Student Digital Artist
-has a heart attack-
:icondemomanplz: ey what just-gasps- MEEEEDIIIC!
:icontf2medicplz: did the frauline had a heart attack...again?
Reply
:iconkagamineroxas6633:
Kagamineroxas6633 Featured By Owner Sep 16, 2013  Student Artist
That blue hair guy is so handsome *^*
Reply
:iconsaltandpepper456:
SaltandPepper456 Featured By Owner Sep 8, 2013
So cute... (nosebleeds slowy)
Reply
:iconeva006:
eva006 Featured By Owner Sep 7, 2013
Aww ♥
Reply
:iconsonadowlover99054:
Sonadowlover99054 Featured By Owner Aug 16, 2013  Student Filmographer

I kinda wanted to use this as a base I hope it's ok with you..

If not I'll delete it.. o.e

sonadowlover99054.deviantart.c…

Reply
:iconl1ghtningpaw:
L1ghtningpaw Featured By Owner Aug 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
so sweet!!! 
Reply
:iconsceneanimemanga:
sceneanimemanga Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist General Artist
Ohonhonhon ~ :heart:
Reply
:iconwolfnightv4x1:
WolfNightV4X1 Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist General Artist
*nosebleeds*
Reply
:iconmrs-myers:
Mrs-Myers Featured By Owner Jul 16, 2013   Artist
I'm upset this base is no more OnO
Reply
:iconhikariyamichan:
HikariYamiChan Featured By Owner Jul 3, 2013
Kawaii *-*
Reply
:iconchainscythe:
chainscythe Featured By Owner Jun 30, 2013
I wanna play
Reply
:iconfujioka-yoko-chan:
Fujioka-Yoko-chan Featured By Owner Jun 24, 2013  Student General Artist
The original base no longer exists, can someone link me to the picture it was based off of or something?? :iconimdeadplz: I was looking forward to doing this one, too :iconpoutingplz:
Reply
:iconjessicajj73:
jessicajj73 Featured By Owner Jun 10, 2013  Student Artist
0///0 more plz!!?
Reply
:iconeternalskyblue:
EternalSkyBlue Featured By Owner Jun 4, 2013
Cute *^*
Reply
:icongokumartin:
GokuMartin Featured By Owner May 5, 2013
Reply
:icontarllark:
Tarllark Featured By Owner Apr 5, 2013
SO cute, I LOVE it. :3
Reply
:icon4mb2lover:
4mb2lover Featured By Owner Apr 1, 2013
so cute and hot
Reply
:iconshelpenny:
shelpenny Featured By Owner Mar 30, 2013
That's so hot
Reply
:iconevilkitten2012:
EvilKitten2012 Featured By Owner Feb 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
omg i love thew blue hair! it reminds me of a dream i had, i was the kitty!
Reply
:icondarknessangel12:
Darknessangel12 Featured By Owner Feb 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMG it's just so cute!!! > 3 <
Reply
Add a Comment: